Kod Asas adalah 5

Dilahirkan dengan sikap kepimpinan yang kuat. Suka mengambil risiko. Suka mencuba perkara-perkara yang baru. Berkarisma dan boleh memimpin. Kebiasaannya memegang jawatan yang tinggi. Sangat rajin dan sentiasa fokus untuk mencapai kejayaan di masa hadapan, jika dia mahu. Seorang yang realistik, tegas, sangat munasabah dan tidak suka berangan-angan. Perlukan kepelbagaian dan sentiasa teruja dalam melakukan sesuatu. Anda juga seorang yang selalu bersendirian.

Meneliti potensi anda melalui analisa kombinasi nombor anda : 966 – seorang yang mudah dan senang nak untung dalam perniagaan; 573 – memiliki networking atau connection dengan pegawai-pegawai atasan dan kenamaan; 191 – seorang yang berdikari dan susah nak minta tolong dari orang lain.

Jika ingin mengetahui perniagaan yang paling sesuai dengan puan, sila dapatkan ebuku tulisan saya di WEBSITE INI

Eloklah kita melabur dalam sesuatu perniagaan yang sememangnya sesuai dengan kita dan tak perlulah kita lakukan “trial and error”

Pada yang lain, kita sudah masuk bulan Oktober. Adakah matlamat/target 2009 kita sudah tercapai? Jika belum, tingkatkan lagi usaha tuan-tuan dan puan-puan.

Masa untuk membuat pelan kejayaan 2010 sudah tiba. Menurut pakar-pakar sains metafizik, tahun 2010 mempunyai potensi kelemahan dalam kewangan. Bagaimana nak mengharunginya ? Sudah tiba masa untuk anda memiliki ebuku yang saya nyatakan di atas. Anda boleh memahami customer anda. Kalau ada invoice yang belum dibayar, kejar bayaran SEKARANG.

Jumpa lagi.

Advertisements

Huraian Rahsia Tarikh Lahir untuk Yani. Kod Asas = 8

Seorang yang aktif dikalangan rakan-rakannya. Sangat pendiam, konservatif dan pasif. Bertanggungjawab dan sangat bermoral. Seorang yang boleh dipercayai. Biasanya adalah penyelesai masaalah. Tidak akan mempermainkan orang lain. Kawan-kawan ramai yang berkongsi masalah dengan u. Lagipun u ada kelebihan pada suara. Dan kebiasaannya, apa yang u cakap akan berlaku sebegitu.

Yang negatif tak perlu saya kongsi di sini.

Dan banyak lagi analisa yang boleh saya berikan berdasarkan rahsia tarikh lahir anda. Boleh dapatkannya melalui ebuku saya di http://www.mytarikhlahir.com atau lagi best, jumpa saya dibengkel tarikh lahir. Boleh buat pendaftaran anda di sini : http://www.bengkeltarikhlahir.com

Sesiapa yang memerlukan kaunseling sila hubungi saya. Ingin saya tegaskan bahawa, hanya kita yang boleh mengubah diri kita, bukannya orang lain. Kalau kita nak mengubah orang lain pun, kita kena ubah diri sendiri dahulu. Semuanya terpulang pada kita, kita dan kita

Waktu kita senang, ramai orang di keliling kita.
Waktu kita susah, berapa kerat aje yang ada.
Berapa ramai akan sama-sama membantu kita.

Fikir-fikirkanlah. Muhasabah diri dalam bulan puasa ini.

Jumpa lagi

Salam kembali. Okay, saya mulakan analisa PERCUMA kembali.

Kod Asas adalah 4 :

Individu yang suka belajar, tekun bekerja, mampu bersabar dan sentiasa mempunyai perancangan. Berbakat seni dan selalu berjaya dalam peperiksaan. Seorang yang boleh dipercayai dan mudah menyesuaikan diri dengan masyarakat. Mudah bersimpati dan berkarisma. Peramah, suka mengembara dan memiliki suatu kehidupan yang sentiasa ceria. Mudah bangkit dari sesuatu kegagalan. Cuma, anda suka memandam rasa. Susah untuk anda meluahkan perasaan yang terpendam.

Dalam kombinasi 3 nombor ada menyatakan jika anda berniaga, elok berniaga sendirian ataupun buka syarikat enterprise. Anda juga bagus pada suara. Memang salesman.

Dan banyak lagi analisa yang boleh saya berikan berdasarkan rahsia tarikh lahir anda. Boleh dapatkannya melalui ebuku saya di http://www.mytarikhlahir.com atau jumpa saya dibengkel tarikh lahir. Boleh buat pendaftaran anda di sini : http://www.bengkeltarikhlahir.com

Sesiapa yang memerlukan kaunseling sila hubungi saya. Ingin saya tegaskan bahawa, hanya kita yang boelh mengubah diri kita, bukannya orang lain. Kalau kita nak mengubah orang lain pun, kita kena ubah diri sendiri dahulu. Semuanya terpulang pada kita.

Berjumpa kita lagi di hari pertama bulan Ramadhan ini.

Macam mana dengan puasa kali ini? Mesti BEST kan. Menambahkan ibadat, bersembahyang tarawih, meningkatkan zikir, dll di dalam bulan yang penuh dengan keistimewaan dan banyak bonus ni. Sambil berpuasa, sambil memperbanyakkan ibadat, jangan lupa untuk bermuhasabah diri kita.

Imbas kembali apa yang berlaku selama 8 bulan yang lepas. Apa yang dah dicapai, apa yang belum, strategi apa yang digunakan, berapa banyak untung yang dapat, dah mula berniaga atau belum, berapa banyak hutang dah dibayar, berapa banyak hutang dah ditambah, dan sebagainya.

Selepas tu, fikirkan apa yang nak buat selepas ini. Atau selepas Hariraya nanti. Berdasarkan pengalaman saya, Kebanyakan pejabat swasta dan kerajaan agak slow sikit bulan-bulan puasa ni. Jadi, banyak masa untuk kita buat analisa dan strategi.

Negara kita akan menyambut kemerdekaannya yang ke 52 dalam masa 10 hari lagi.
Kita pula macam mana?
Dah merdeka ke dari masalah yang melanda?
Dah merdeka ke dari kemiskinan,
Dah merdeka ke dari pengajian,
dan macam-macam lagi jenis kemerdekaan.

Saya kini sedang menyiapkan rangka-rangka lapuran potensi diri untuk tahun 2010. Ini adalah satu lapuran yang MESTI kita miliki supaya kita dapat membuat perancangan untuk tahun 2010. Kalau dalam ebuku Rahsia Tarikh Kelahiran Kini Terbongkar, saya lebih mengupas analisa diri seseorang dan potensi mereka, dalam lapuran ini pula ada menyatakan potensi anda untuk tahun 2010. Ini akan membantu anda menyediakan perancangan yang paling BAGUS untuk menghadapi tahun-tahun berkenaan.

Siap sahaja rangka-rangka lapuran itu nanti, saya akan menjualnya pada harga RM 20 setiap seorang, pada yang berminat untuk memilikinya. Ini akan membantu setiap pembeli untuk mengharungi tahun 2010 dengan lebih konfiden dan cemerlang.

Jika anda tidak sabar untuk mengetahui potensi 2010 anda, dan tak mahu tunggu hari pelancarannya, sila emel ke krewrtk@gmail.com untuk mendapatkannya. Sila nyatakan nama penuh dan tarikh lahir.

Jumpa lagi.

IKLAN SKET:
#1 Rahsia Peribadi Anda Kini Terbongkar
Ilmu ASAS tentang diri kita, keluarga dan
mereka-mereka di sekeliling kita
http://www.mytarikhlahir.com

#2 Bengkel Rahsia Tarikh Lahir
Fahami diri dan potensi anda sekeluarga
Keserasian Pasangan, Keserasian Rakan Kongsi
http://www.bengkeltarikhlahir.com

Assalamualaikum dan salam hormat dari saya.

Saya ingin mengucapkan Selamat Berpuasa kepada muslimin dan muslimat. Saya ingin mengingatkan diri saya dan para pembaca sekelian supaya menambah dan meningkatkan ibadat kita sepanjang bulan Ramadhan ini
yang penuh dengan keistimewaan dan bonus-bonus tersendiri.

Biasanya, pada bulan Ramadhan ini, aktiviti perniagaan saya akan berkurangan. Kalau adapun, banyak hadir di mesyuarat-mesyuarat mingguan dengan pelanggan. Saya akan mempunyai lebih masa menulis dan ‘online’.

Insyaallah, pada Ramadhan kali ini, saya akan menghabiskan menulis ebuku kedua saya, “Resepi Kekayaan Mengikut Kaedah Rahsia Tarikh Lahir”.

Juga, saya akan banyak berkongsi ilmu di blog ini dan di blog ‘Zon Perniagaan, Motivasi dan Peningkatan Diri” , di http://www.rozzani.com

Luang-luangkanlah masa anda mengikuti tulisan saya di blog-blog di atas.

Yang paling istimewa adalah jemputan dari TV Brunei yang ingin menyiarkan secara langsung Program Rahsia Tarikh Lahir setiap minggu, bermula minggu depan. Terimakasih saya ucapkan kepada ‘mentee’ saya di Brunei yang bekerja keras untuk mendapatkan slot TV tersebut.

So, sekarang ini kena bekerja lebih kuat lagilah supaya hasil Program TV tersebut akan banyak membantu saudara-saudara kita di Brunei untuk memahami ilmu ASAS tentang diri mereka.

Juga, perancangan sedang dibuat untuk menyediakan Pusat Latihan Rahsia Tarikh Lahir di Brunei yang akan beroperasi selepas Hari Raya nanti, insyaallah

Salam hormat & Jumpa lagi

IKLAN:

#1 Rahsia Peribadi Anda Kini Terbongkar
Ilmu ASAS tentang diri kita, keluarga dan
mereka-mereka di sekeliling kita
http://www.mytarikhlahir.com

#2 Bengkel Rahsia Tarikh Lahir
Fahami diri dan potensi anda sekeluarga
Keserasian Pasangan, Keserasian Rakan Kongsi
http://www.bengkeltarikhlahir.com

Salam kembali.

Pada hari Ahad lepas, saya telah mengadakan siri ke 6 Bengkel Rahsia Tarikh Lahir di Kuala Lumpur. Alhamdulillah, kehadiran peserta-peserta bengkel semakin bertambah. Bagi saya, ini bermakna semakin ramai orang yang ingin memahami kekuatan, kelemahan dan potensi mereka, supaya dapat merancang satu kehidupan yang lebih cemerlang dari sekarang.

Peserta-peserta yang hadir adalah dari pelbagai usia. Yang termuda berusia 21 tahun yang masih mencari pekerjaan. Yang paling senior berusia 58 tahun yang sudah pencen, tetapi masih lagi ingin menambahkan ilmu kehidupan.

Ada yang datang dari Johor Bahru, Manjong, Seremban dan lain-lain tempat di Lembah Kelang. Dan salah seorang peserta adalah Smartzul, pakar Internet Marketing (IM) Malaysia.

bengkel KL 1608 v2

Saya telah berkongsi ilmu dan pengalaman yang saya miliki sepanjang mempraktikkan ilmu Rahsia Tarikh Lahir ini dalam kehidupan dan perniagaan saya selama ini.

Antara ilmu yang telah di ajar adalah:

1) Memahami pengiraan kaedah Rahsia Tarikh Lahir
2) Menganalisa kekuatan dan kelemahan diri
3) Memahami potensi diri dan keluarga melalui kombinasi nombor
4) Mengetahui pekerjaan yang paling sesuai
5) Mengetahui perniagaan yang paling sesuai
6) Mengaplikasikan rahsia warna
7) Keserasian Pasangan
8) Keserasian Rakan Bisnes
9) Mengaplikasikan arah kejayaan & kekayaan seseorang

Saya berharap kesemua peserta akan mengaplikasikan apa yang di ajar dengan sebaik mungkin.

Jika anda ingin mengikuti bengkel seterusnya, sila buat tempahan di sini:

http://www.bengkeltarikhlahir.com

Jumpa lagi

Bengkel KL Zul v3

Salam dan terimakasih kerana masih bersama saya.

Bengkel Rahsia Tarikh Kelahiran yang seterusnya adalah seperti berikut:

Tarikh: 16 hb Ogos 2009

Lokasi: Kuala Lumpur (tempat akan diconfirmkan kemudian)

Masa: 9.30 pagi ke 4.30 ptg

Ilmu yang akan dipelajari:

1) Cara Mengira
2) Huraian peribadi
3) Potensi Anda
4) Perniagaan Yang Paling Sesuai
5) Pekerjaan Yang Paling Sesuai
6) Keserasian Dengan Pasangan
7) Keserasian Dengan Rakan Bisnes
8) Arah Kejayaan dan Kekayaan
9) Rahsia Warna

Sekiranya berminat untuk menyertai bengkel, sila sms nama dan tarikh lahir ke
hotline @ 013 3234366 / 012 3629408
Krew sy akan menelefon anda.

Terimakasih

Jumpa lagi