Rahsia Tarikh Lahir


Salam semua. Terimakasih kerana mengakses blog ini.

Dalam kajian rahsia tarikh lahir, kita boleh mengetahui apakah kerjaya yang paling sesuai dengan kita. Jadi, bila nak memohon kursus-kursus yang berkaitan di universiti dan kolej, kita boleh memilih kursus berdasarkan kerjaya yang paling sesuai dengan kita.

Tetapi, ini bukan bermakna yang kita mesti ambil yang sesuai dengan kita sahaja. Boleh juga ambil yang kedua sesuai, ketiga sesuai dan yang lain-lain. Bagi saya, ia akan dapat membantu dalam peperiksaan dan apabila mencari kerja nanti, insyaallah.

Contohnya:

Antara kerjaya untuk yang mempunyai kod asas 1 lebih baik untuk mengambil kursus Doktor, Doktor Gigi, Ahli Farmasi, Profesor, Pensyarah, Guru, dan lain-lain lagi

Untuk Kod Asas 2 pula, Penulis, Wartawan, Pereka, Pereka Grafik, Tukang Masak, Jurutera Elektrik, Pakar Kecantikan dan lain-lain lagi.

Jadi, kita boleh merancang dari mula masuk ke universiti/kolej.

Nak tahu lebih lanjut lagi, sila dapatkan ebuku tentang rahsia tarikh lahir bertajuk ‘Rahsia Tarikh Kelahiran Kini Terbongkar di :

http://www.mytarikhlahir.com

Jumpa lagi dan Selamat Berpuasa

Huraian Rahsia Tarikh Lahir untuk Yani. Kod Asas = 8

Seorang yang aktif dikalangan rakan-rakannya. Sangat pendiam, konservatif dan pasif. Bertanggungjawab dan sangat bermoral. Seorang yang boleh dipercayai. Biasanya adalah penyelesai masaalah. Tidak akan mempermainkan orang lain. Kawan-kawan ramai yang berkongsi masalah dengan u. Lagipun u ada kelebihan pada suara. Dan kebiasaannya, apa yang u cakap akan berlaku sebegitu.

Yang negatif tak perlu saya kongsi di sini.

Dan banyak lagi analisa yang boleh saya berikan berdasarkan rahsia tarikh lahir anda. Boleh dapatkannya melalui ebuku saya di http://www.mytarikhlahir.com atau lagi best, jumpa saya dibengkel tarikh lahir. Boleh buat pendaftaran anda di sini : http://www.bengkeltarikhlahir.com

Sesiapa yang memerlukan kaunseling sila hubungi saya. Ingin saya tegaskan bahawa, hanya kita yang boleh mengubah diri kita, bukannya orang lain. Kalau kita nak mengubah orang lain pun, kita kena ubah diri sendiri dahulu. Semuanya terpulang pada kita, kita dan kita

Waktu kita senang, ramai orang di keliling kita.
Waktu kita susah, berapa kerat aje yang ada.
Berapa ramai akan sama-sama membantu kita.

Fikir-fikirkanlah. Muhasabah diri dalam bulan puasa ini.

Jumpa lagi

Berjumpa kita lagi di hari pertama bulan Ramadhan ini.

Macam mana dengan puasa kali ini? Mesti BEST kan. Menambahkan ibadat, bersembahyang tarawih, meningkatkan zikir, dll di dalam bulan yang penuh dengan keistimewaan dan banyak bonus ni. Sambil berpuasa, sambil memperbanyakkan ibadat, jangan lupa untuk bermuhasabah diri kita.

Imbas kembali apa yang berlaku selama 8 bulan yang lepas. Apa yang dah dicapai, apa yang belum, strategi apa yang digunakan, berapa banyak untung yang dapat, dah mula berniaga atau belum, berapa banyak hutang dah dibayar, berapa banyak hutang dah ditambah, dan sebagainya.

Selepas tu, fikirkan apa yang nak buat selepas ini. Atau selepas Hariraya nanti. Berdasarkan pengalaman saya, Kebanyakan pejabat swasta dan kerajaan agak slow sikit bulan-bulan puasa ni. Jadi, banyak masa untuk kita buat analisa dan strategi.

Negara kita akan menyambut kemerdekaannya yang ke 52 dalam masa 10 hari lagi.
Kita pula macam mana?
Dah merdeka ke dari masalah yang melanda?
Dah merdeka ke dari kemiskinan,
Dah merdeka ke dari pengajian,
dan macam-macam lagi jenis kemerdekaan.

Saya kini sedang menyiapkan rangka-rangka lapuran potensi diri untuk tahun 2010. Ini adalah satu lapuran yang MESTI kita miliki supaya kita dapat membuat perancangan untuk tahun 2010. Kalau dalam ebuku Rahsia Tarikh Kelahiran Kini Terbongkar, saya lebih mengupas analisa diri seseorang dan potensi mereka, dalam lapuran ini pula ada menyatakan potensi anda untuk tahun 2010. Ini akan membantu anda menyediakan perancangan yang paling BAGUS untuk menghadapi tahun-tahun berkenaan.

Siap sahaja rangka-rangka lapuran itu nanti, saya akan menjualnya pada harga RM 20 setiap seorang, pada yang berminat untuk memilikinya. Ini akan membantu setiap pembeli untuk mengharungi tahun 2010 dengan lebih konfiden dan cemerlang.

Jika anda tidak sabar untuk mengetahui potensi 2010 anda, dan tak mahu tunggu hari pelancarannya, sila emel ke krewrtk@gmail.com untuk mendapatkannya. Sila nyatakan nama penuh dan tarikh lahir.

Jumpa lagi.

IKLAN SKET:
#1 Rahsia Peribadi Anda Kini Terbongkar
Ilmu ASAS tentang diri kita, keluarga dan
mereka-mereka di sekeliling kita
http://www.mytarikhlahir.com

#2 Bengkel Rahsia Tarikh Lahir
Fahami diri dan potensi anda sekeluarga
Keserasian Pasangan, Keserasian Rakan Kongsi
http://www.bengkeltarikhlahir.com

Assalamualaikum dan salam hormat dari saya.

Saya ingin mengucapkan Selamat Berpuasa kepada muslimin dan muslimat. Saya ingin mengingatkan diri saya dan para pembaca sekelian supaya menambah dan meningkatkan ibadat kita sepanjang bulan Ramadhan ini
yang penuh dengan keistimewaan dan bonus-bonus tersendiri.

Biasanya, pada bulan Ramadhan ini, aktiviti perniagaan saya akan berkurangan. Kalau adapun, banyak hadir di mesyuarat-mesyuarat mingguan dengan pelanggan. Saya akan mempunyai lebih masa menulis dan ‘online’.

Insyaallah, pada Ramadhan kali ini, saya akan menghabiskan menulis ebuku kedua saya, “Resepi Kekayaan Mengikut Kaedah Rahsia Tarikh Lahir”.

Juga, saya akan banyak berkongsi ilmu di blog ini dan di blog ‘Zon Perniagaan, Motivasi dan Peningkatan Diri” , di http://www.rozzani.com

Luang-luangkanlah masa anda mengikuti tulisan saya di blog-blog di atas.

Yang paling istimewa adalah jemputan dari TV Brunei yang ingin menyiarkan secara langsung Program Rahsia Tarikh Lahir setiap minggu, bermula minggu depan. Terimakasih saya ucapkan kepada ‘mentee’ saya di Brunei yang bekerja keras untuk mendapatkan slot TV tersebut.

So, sekarang ini kena bekerja lebih kuat lagilah supaya hasil Program TV tersebut akan banyak membantu saudara-saudara kita di Brunei untuk memahami ilmu ASAS tentang diri mereka.

Juga, perancangan sedang dibuat untuk menyediakan Pusat Latihan Rahsia Tarikh Lahir di Brunei yang akan beroperasi selepas Hari Raya nanti, insyaallah

Salam hormat & Jumpa lagi

IKLAN:

#1 Rahsia Peribadi Anda Kini Terbongkar
Ilmu ASAS tentang diri kita, keluarga dan
mereka-mereka di sekeliling kita
http://www.mytarikhlahir.com

#2 Bengkel Rahsia Tarikh Lahir
Fahami diri dan potensi anda sekeluarga
Keserasian Pasangan, Keserasian Rakan Kongsi
http://www.bengkeltarikhlahir.com

Salam kembali.

Pada hari Ahad lepas, saya telah mengadakan siri ke 6 Bengkel Rahsia Tarikh Lahir di Kuala Lumpur. Alhamdulillah, kehadiran peserta-peserta bengkel semakin bertambah. Bagi saya, ini bermakna semakin ramai orang yang ingin memahami kekuatan, kelemahan dan potensi mereka, supaya dapat merancang satu kehidupan yang lebih cemerlang dari sekarang.

Peserta-peserta yang hadir adalah dari pelbagai usia. Yang termuda berusia 21 tahun yang masih mencari pekerjaan. Yang paling senior berusia 58 tahun yang sudah pencen, tetapi masih lagi ingin menambahkan ilmu kehidupan.

Ada yang datang dari Johor Bahru, Manjong, Seremban dan lain-lain tempat di Lembah Kelang. Dan salah seorang peserta adalah Smartzul, pakar Internet Marketing (IM) Malaysia.

bengkel KL 1608 v2

Saya telah berkongsi ilmu dan pengalaman yang saya miliki sepanjang mempraktikkan ilmu Rahsia Tarikh Lahir ini dalam kehidupan dan perniagaan saya selama ini.

Antara ilmu yang telah di ajar adalah:

1) Memahami pengiraan kaedah Rahsia Tarikh Lahir
2) Menganalisa kekuatan dan kelemahan diri
3) Memahami potensi diri dan keluarga melalui kombinasi nombor
4) Mengetahui pekerjaan yang paling sesuai
5) Mengetahui perniagaan yang paling sesuai
6) Mengaplikasikan rahsia warna
7) Keserasian Pasangan
8) Keserasian Rakan Bisnes
9) Mengaplikasikan arah kejayaan & kekayaan seseorang

Saya berharap kesemua peserta akan mengaplikasikan apa yang di ajar dengan sebaik mungkin.

Jika anda ingin mengikuti bengkel seterusnya, sila buat tempahan di sini:

http://www.bengkeltarikhlahir.com

Jumpa lagi

Bengkel KL Zul v3

Salam dan terimakasih kerana masih bersama saya.

Bengkel Rahsia Tarikh Kelahiran yang seterusnya adalah seperti berikut:

Tarikh: 16 hb Ogos 2009

Lokasi: Kuala Lumpur (tempat akan diconfirmkan kemudian)

Masa: 9.30 pagi ke 4.30 ptg

Ilmu yang akan dipelajari:

1) Cara Mengira
2) Huraian peribadi
3) Potensi Anda
4) Perniagaan Yang Paling Sesuai
5) Pekerjaan Yang Paling Sesuai
6) Keserasian Dengan Pasangan
7) Keserasian Dengan Rakan Bisnes
8) Arah Kejayaan dan Kekayaan
9) Rahsia Warna

Sekiranya berminat untuk menyertai bengkel, sila sms nama dan tarikh lahir ke
hotline @ 013 3234366 / 012 3629408
Krew sy akan menelefon anda.

Terimakasih

Jumpa lagi

Salam Hormat.

Apa khabar? Semenjak ebuku “Rahsia Tarikh Kelahiran Kini Terbongkar” dipasarkan, pelbagai ragam manusia dengan pelbagai permasalahan yang saya dengar dan cuba selesaikan. Dan, kebanyakan masalah adalah mengenai duit belanja tak cukup, hutang, dikejar along, blacklist oleh bank, perbelanjaan kad kredit yang terlampau, dll.

Oleh itu, setelah memikirkan sedalam-dalamnya dan berdasarkan pengalaman dan kemampuan yang ada, saya membuat keputusan untuk melaksanakan satu program yang saya namakan, “Jutawan Senyap 2012”.

Matlamat atau Sasaran program ini adalah untuk setiap ahli memiliki jumlah pendapatan sebanyak RM 1 juta pada 31 hb Disember 2012.

Program ini akan dilancarkan pada hari Isnin ini, 20 hb Julai 2009. Sesiapa yang sudah memiliki ebuku Rahsia Tarikh Kelahiran Kini Terbongkar, tentu tahu mengapa saya memilih tarikh ini.

Saya hanya memilih 3000 orang sahaja yang mahu mengubah taraf kehidupan mereka. Setakat ini sudah 50 orang mengatakan persetujuan mereka. Jika anda berminat, sila hantar emel bertajuk ”Ingin Menjadi Jutawan Senyap 2012” ke jutawanrtk@gmail.com.

Sertakan nama penuh anda, alamat sekarang, nombor telefon, tarikh lahir dan matlamat 3 tahun anda.

Kos menyertai program ini akan saya berikan dalam balasan emel saya nanti. Apa yang anda akan dapat:

1) Lapuran Eksklusif Peribadi Anda secara PERCUMA (bernilai RM 30)

2) Ebuku ”Resepi Kekayaan” secara PERCUMA (bernilai RM 90). Ebuku ini masih dalam proses penulisan. Insyaallah, akan dijual di Internet semasa bulan puasa nanti.

3) Rebet RM 50 untuk menghadiri Bengkel-Bengkel yang saya anjurkan.

4) Antara Taktik dan Strategi Untuk Mencapai Kekayaan, seperti:
a. Strategi Pemasaran Perniagaan secara offline dan on-line,
b. Penggunaan Warna,
c. Penggunaan Minda Menarik Kekayaan,
d. Cara Mudah untuk mendapatkan projek kerajaan dan swasta,
e. Cara Mudah untuk mendapatkan bayaran inbois anda,
f. Menyediakan Pelan Perniagaan,
g. Menyediakan Akaun Perbelanjaan Bisnes,
h. Menyediakan Akaun Perbelanjaan Peribadi,
Dan pelbagai lagi strategi yang akan saya ajar berdasarkan pengalaman dan ilmu yang saya ada. Apa yang saya miliki adalah praktikal, bukan teori semata-mata.

5) Consultancy PERCUMA selama SETAHUN samada secara telefon, YM, atau one-to-one.

6) Retreat/Family Day Tahunan (bayaran sendiri),

7) Pelbagai Rebet untuk anda menyertai workshop/bengkel yang akan saya cadangkan

Apa yang akan saya ajarkan sepanjang 1 tahun akan datang adalah berdasarkan kepada pengalaman saya membina empayar perniagaan saya sejak 4 tahun lepas (memang PERIT) dan pengalaman bekerja di dunia korporat, bekerja di syarikat-syarikat MNC, GLC dan Sdn Bhd serta didedahkan kepada tanggunggjawab di bahagian operasi, pembangunan perniagaan, pengurusan projek, pengurusan kewangan dan bajet, perhubungan awam dan perancangan korporat.

Bagi saya, tak perlu nak glamer-glamer masuk suratkhabar, radio dan televisyen. Lebih BAGUS kita menjadi JUTAWAN SENYAP, tak lupa membayar zakat, tak meninggalkan ibadat dan sentiasa membantu mereka-mereka yang memerlukan bantuan.

Okay. Sesiapa yang berminat, sila hantarkan maklumat yang diperlukan ke jutawanrtk@gmail.com.

Tak perlulah hantar emel jika anda sendiri tak konfiden atas kemampuan anda atau kemampuan saya memandu anda mencapai matlamat yang di idam-idamkan. Tak perlulah hantar emel jika anda rasa IMPOSSIBLE.

Saya memerlukan mereka-mereka yang berfikiran positif, sanggup berusaha keras untuk mencapai sasaran dan berani mengubah diri mereka kepada yang lebih BAGUS.

Jumpa lagi.

Salam Kembali.

E-Buku ‘Rahsia Tarikh Kelahiran Kini Terbongkar’ (RTKKT) sudahpun berada di pasaran Internet sejak 18-02-2009. Alhamdulillah, jualan amat-amat memberangsangkan. Ebuku PERCUMA (Lapuran Asas) juga sudah di downloadkan oleh lebih 6000 orang. Secara tidak langsung lebih 6000 orang sudahpun menerima manafaatnya. Kalau semua dari 6000 ini beli ebuku RTKKT ini memang CUNN! Tapi, takpe. Saya berkongsi ilmu yang saya ada.

Di samping tu, ramai yang hantar emel kepada saya bertanya mengapa mereka perlu membeli e-buku ini. Nak tahu apa jawapan saya:

1) Ebuku ini dapat membantu anda mengenali perkara-perkara positif, negatif dan potensi anda, perniagaan yang sesuai, dll.

2) Ebuku ini juga membantu anda untuk mempraktikkan Kuasa Matlamat dan Kuasa Minda

3) EBuku ini juga membantu anda untuk melakukan Ibadah Harian pembuka rezeki, insyaallah.

4) Dalam salesletter saya ( website http://www.mytarikhlahir.com ), anda mengetahui apa ilmu yang saya berikan. Tidak seperti kebanyakan iklan seminar/workshop yang banyak terdapat di akhbar yang tidak menyatakan modul-modul mereka, tetapi u kena bayar beratus-ratus RM.

5) Dari survey yang saya buat, lebih 50% pembeli-pembeli ebuku saya pernah mengikuti seminar Rahsia Tarikh Lahir (membayar ratusan dan ribuan RM) yang diadakan oleh orang lain. Bagi saya, kalau dah bayar ratusan dan ribuan RM mesti puashati. Tetapi, dari feedback yang saya terima, sebenarnya bukan begitu. Masih jugak nak beli ebuku. Klik di laman web Rahsia Tarikh Kelahiran ini untuk membaca testimoni yang ada.

Dan pelbagai sebab yang boleh saya berikan.

Jadi, terpulanglah pada anda untuk membuat keputusan. Bagi saya, ilmu ini WAJIB ada pada anda semua untuk sebuah kehidupan yang membahagiakan. Bukan saja pada anda, tetapi pada anak-anak, suami/isteri, adik beradik, dan sahabat anda. Tidak rugi untuk membayar RM 80 untuk ilmu ini yang telah BERJAYA merubah kehidupan ramai orang.

Samada nak pergi seminar/bengkel/workshop (harga ribuan dan ratusan RM) atau nak beli ebuku, itu keputusan anda. Ilmu yang diterima lebih kurang sama. Cuma saya tak glamour la sebab gambar tak masuk suratkhabar.

Bukan senang nak senang. Kita bertanggungjawab atas setiap keputusan yang kita buat. Juga, kita bertanggungjawab atas keadaan kehidupan kita.

Jadi, buatlah keputusan hari ini untuk membeli ebuku ini sementara stok masih ada. Saya ada target jualan saya. Tercapai sahaja target tersebut, ebuku ini tidak akan dijual lagi, melainkan atas sebab-sebab tersendiri. Mungkin harga akan menjadi lebih tinggi.

Sekian. Jumpa lagi.

Setiap hari kita pasti akan menghadap pelbagai kerenah-kerenah manusia seperti ahli keluarga kita atau rakan-rakan di pejabat. Kita tahu manusia ini mempunyai pelbagai ragam. Kadang-kadang kita berasa amat tertekan untuk melayan ragam-ramai mereka ini.

Pada post kali ini, saya ingin berkongsi tentang senyuman.

Senyuman boleh membuat kita berasa senang sekali. Kenapa kita perlu senyum? Jawapan yang ada pada saya adalah ianya percuma. Kita tidak perlu membayar kepada orang yang menguntumkan senyuman. It’s free. Sebuah senyuman itu boleh membawa keceriaan walaupun kita berasa bengang dengan keadaan sekeliling kita. Sekurang-kurangnya kita dapat menenangkan hati kita.

Selain itu, senyuman yang kita berikan itu bolehmembuatkan orang disekeliling kita berasa amat ceria dan senang kepada kita. Kita gembira orang lain akan turut bergembira.

Senyuman itu adalah sedekah. Jangan lepaskan peluang ini untuk mendapatkan pahala. Sekurang-kurangnya kita dapat memberi sedekah kepada orang lain daripada tiada. Susahlah kita jarang mengeluarkan duit untuk bersedekah, benda yang percuma seperti sedekah ini pun susah hendak buat ke.

Saya sarankan kita perbanyakkan senyum kerana benda-benda positif akan datang kepada kita jika kita perbanyakkan senyuman kita. Tapi ingat senyum itu biarlah kena dengan tempatnya. Janganlah nanti ada orang kata kenapalah mamat ni gila ke senyum sorang-sorang.

Dah senyum ke??

Untuk pengetahuan semua, Bengkel Rahsia Tarikh Kelahiran yang seterusnya akan di adakan pada 26hb Julai di Kuala Lumpur (masih ada 8 kekosongan) dan 2hb Ogos di Johor Bahru (masih ada 10 kekosongan). Saya target hanya 30 orang setiap satu sesi untuk memudahkan anda memahami apa ilmu yang diajar. Kalau ramai-ramai, tak semua akan betul-betul faham.

Cara nak register :
1) Isi borang tempahan di SINI,
2) sms nama, emel, lokasi dan tarikhlahir ke 013 3234366.
3) emel nama, lokasi, contact number dan tarikh lahir ke bengkelrtk@gmail.com

Jika anda belum mendapatkan ebuku Rahsia Tarikh Lahir paling LARIS di Internet, sila ke http://www.mytarikhlahir.com

Bengkel Motivasi Rahsia Tarikh Lahir, Rahsia Matlamat & Rahsia Minda (3R) akan mula diadakan pada 28hb Jun ini (Ahad).

Tarikh : 28hb Jun 2009 (Ahad)
Masa:   9.30 pg ke 4 ptg
Lokasi: Desa  Melawati, Kuala Lumpur
Modul:

1) Memahami Kekuatan dan Kelemahan Diri
2) Memahami Potensi Diri
3) Analisa Nombor Kombinasi
4) Karektor Yang Perlu Di Ubah
5) Pekerjaan Yang Paling Sesuai
6) Perniagaan Yang Paling Sesuai
7) Memahami Arah Kekayaan dan Kejayaan
8) Menetapkan Matlamat
9) Mengaktifkan Kuasa Minda
10) Mengaktifkan Warna Sokongan
11) Panduan Kad Perniagaan
Bonus:  Perisian Percuma Pengiraan Tarikh Lahir
Harga:  RM 150 (dibayar sewaktu pendaftaran). Anda akan dapat diskaun RM 30 setiap kawan yang anda bawa bersama.
Untuk booking, sila sms ke 013-3234366. Sertakan nama anda, lokasi dan tarikh lahir.
Anda juga boleh emel ke bengkelrtk@gmail.com. Sertakan nama, mobile no, tarikh lahir dan alamat anda.
Team RTK akan menghubungi anda untuk confirmation tempat duduk.

Tarikh akhir pendaftaran adalah Jumaat, 26hb Jun.

Jumpa di sana !!
Terimakasih

Next Page »

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.