Nombor


Salam Hormat.

Apa khabar? Semenjak ebuku “Rahsia Tarikh Kelahiran Kini Terbongkar” dipasarkan, pelbagai ragam manusia dengan pelbagai permasalahan yang saya dengar dan cuba selesaikan. Dan, kebanyakan masalah adalah mengenai duit belanja tak cukup, hutang, dikejar along, blacklist oleh bank, perbelanjaan kad kredit yang terlampau, dll.

Oleh itu, setelah memikirkan sedalam-dalamnya dan berdasarkan pengalaman dan kemampuan yang ada, saya membuat keputusan untuk melaksanakan satu program yang saya namakan, “Jutawan Senyap 2012”.

Matlamat atau Sasaran program ini adalah untuk setiap ahli memiliki jumlah pendapatan sebanyak RM 1 juta pada 31 hb Disember 2012.

Program ini akan dilancarkan pada hari Isnin ini, 20 hb Julai 2009. Sesiapa yang sudah memiliki ebuku Rahsia Tarikh Kelahiran Kini Terbongkar, tentu tahu mengapa saya memilih tarikh ini.

Saya hanya memilih 3000 orang sahaja yang mahu mengubah taraf kehidupan mereka. Setakat ini sudah 50 orang mengatakan persetujuan mereka. Jika anda berminat, sila hantar emel bertajuk ”Ingin Menjadi Jutawan Senyap 2012” ke jutawanrtk@gmail.com.

Sertakan nama penuh anda, alamat sekarang, nombor telefon, tarikh lahir dan matlamat 3 tahun anda.

Kos menyertai program ini akan saya berikan dalam balasan emel saya nanti. Apa yang anda akan dapat:

1) Lapuran Eksklusif Peribadi Anda secara PERCUMA (bernilai RM 30)

2) Ebuku ”Resepi Kekayaan” secara PERCUMA (bernilai RM 90). Ebuku ini masih dalam proses penulisan. Insyaallah, akan dijual di Internet semasa bulan puasa nanti.

3) Rebet RM 50 untuk menghadiri Bengkel-Bengkel yang saya anjurkan.

4) Antara Taktik dan Strategi Untuk Mencapai Kekayaan, seperti:
a. Strategi Pemasaran Perniagaan secara offline dan on-line,
b. Penggunaan Warna,
c. Penggunaan Minda Menarik Kekayaan,
d. Cara Mudah untuk mendapatkan projek kerajaan dan swasta,
e. Cara Mudah untuk mendapatkan bayaran inbois anda,
f. Menyediakan Pelan Perniagaan,
g. Menyediakan Akaun Perbelanjaan Bisnes,
h. Menyediakan Akaun Perbelanjaan Peribadi,
Dan pelbagai lagi strategi yang akan saya ajar berdasarkan pengalaman dan ilmu yang saya ada. Apa yang saya miliki adalah praktikal, bukan teori semata-mata.

5) Consultancy PERCUMA selama SETAHUN samada secara telefon, YM, atau one-to-one.

6) Retreat/Family Day Tahunan (bayaran sendiri),

7) Pelbagai Rebet untuk anda menyertai workshop/bengkel yang akan saya cadangkan

Apa yang akan saya ajarkan sepanjang 1 tahun akan datang adalah berdasarkan kepada pengalaman saya membina empayar perniagaan saya sejak 4 tahun lepas (memang PERIT) dan pengalaman bekerja di dunia korporat, bekerja di syarikat-syarikat MNC, GLC dan Sdn Bhd serta didedahkan kepada tanggunggjawab di bahagian operasi, pembangunan perniagaan, pengurusan projek, pengurusan kewangan dan bajet, perhubungan awam dan perancangan korporat.

Bagi saya, tak perlu nak glamer-glamer masuk suratkhabar, radio dan televisyen. Lebih BAGUS kita menjadi JUTAWAN SENYAP, tak lupa membayar zakat, tak meninggalkan ibadat dan sentiasa membantu mereka-mereka yang memerlukan bantuan.

Okay. Sesiapa yang berminat, sila hantarkan maklumat yang diperlukan ke jutawanrtk@gmail.com.

Tak perlulah hantar emel jika anda sendiri tak konfiden atas kemampuan anda atau kemampuan saya memandu anda mencapai matlamat yang di idam-idamkan. Tak perlulah hantar emel jika anda rasa IMPOSSIBLE.

Saya memerlukan mereka-mereka yang berfikiran positif, sanggup berusaha keras untuk mencapai sasaran dan berani mengubah diri mereka kepada yang lebih BAGUS.

Jumpa lagi.

Advertisements

Salam Kembali.

E-Buku ‘Rahsia Tarikh Kelahiran Kini Terbongkar’ (RTKKT) sudahpun berada di pasaran Internet sejak 18-02-2009. Alhamdulillah, jualan amat-amat memberangsangkan. Ebuku PERCUMA (Lapuran Asas) juga sudah di downloadkan oleh lebih 6000 orang. Secara tidak langsung lebih 6000 orang sudahpun menerima manafaatnya. Kalau semua dari 6000 ini beli ebuku RTKKT ini memang CUNN! Tapi, takpe. Saya berkongsi ilmu yang saya ada.

Di samping tu, ramai yang hantar emel kepada saya bertanya mengapa mereka perlu membeli e-buku ini. Nak tahu apa jawapan saya:

1) Ebuku ini dapat membantu anda mengenali perkara-perkara positif, negatif dan potensi anda, perniagaan yang sesuai, dll.

2) Ebuku ini juga membantu anda untuk mempraktikkan Kuasa Matlamat dan Kuasa Minda

3) EBuku ini juga membantu anda untuk melakukan Ibadah Harian pembuka rezeki, insyaallah.

4) Dalam salesletter saya ( website http://www.mytarikhlahir.com ), anda mengetahui apa ilmu yang saya berikan. Tidak seperti kebanyakan iklan seminar/workshop yang banyak terdapat di akhbar yang tidak menyatakan modul-modul mereka, tetapi u kena bayar beratus-ratus RM.

5) Dari survey yang saya buat, lebih 50% pembeli-pembeli ebuku saya pernah mengikuti seminar Rahsia Tarikh Lahir (membayar ratusan dan ribuan RM) yang diadakan oleh orang lain. Bagi saya, kalau dah bayar ratusan dan ribuan RM mesti puashati. Tetapi, dari feedback yang saya terima, sebenarnya bukan begitu. Masih jugak nak beli ebuku. Klik di laman web Rahsia Tarikh Kelahiran ini untuk membaca testimoni yang ada.

Dan pelbagai sebab yang boleh saya berikan.

Jadi, terpulanglah pada anda untuk membuat keputusan. Bagi saya, ilmu ini WAJIB ada pada anda semua untuk sebuah kehidupan yang membahagiakan. Bukan saja pada anda, tetapi pada anak-anak, suami/isteri, adik beradik, dan sahabat anda. Tidak rugi untuk membayar RM 80 untuk ilmu ini yang telah BERJAYA merubah kehidupan ramai orang.

Samada nak pergi seminar/bengkel/workshop (harga ribuan dan ratusan RM) atau nak beli ebuku, itu keputusan anda. Ilmu yang diterima lebih kurang sama. Cuma saya tak glamour la sebab gambar tak masuk suratkhabar.

Bukan senang nak senang. Kita bertanggungjawab atas setiap keputusan yang kita buat. Juga, kita bertanggungjawab atas keadaan kehidupan kita.

Jadi, buatlah keputusan hari ini untuk membeli ebuku ini sementara stok masih ada. Saya ada target jualan saya. Tercapai sahaja target tersebut, ebuku ini tidak akan dijual lagi, melainkan atas sebab-sebab tersendiri. Mungkin harga akan menjadi lebih tinggi.

Sekian. Jumpa lagi.

Salam dan selamat kembali. Hari ini kita cerita sikit tentang minda, satu anugerah yang tak ternilai untuk kita dari Allah swt.

Ramai dari kita sentiasa tercari-cari RAHSIA atau STRATEGI untuk mendapat kekayaan ataupun adakalanya disebut Kebebasan Kewangan. Siapa yang tak nak bebas dari hutang-piutang dan berbelanja tanpa had. Buka aje wallet, bayar cash. Tak payah kad kredit. Rasanya ianya adalah ‘fitrah’ manusia untuk memiliki kekayaan.

Sebenarnya kita semua berhak dan mempunyai hak untuk memiliki kekayaan. Bezanya adalah minda atau mentaliti untuk beroleh kekayaan perlu ada di setiap individu. “Everything is in the mind”. Macam mana kita program kan minda kita begitulah apa akan terjadi pada kita. Kita berhak untuk memiliki kekayaan. Kita perlukan duit untuk hidup. Bukan hidup untuk duit. Dan kita perlu ingat bahawa kekayaan yang kita dapat adalah untuk dikongsi dengan mereka-mereka yang memerlukan.

Dikalangan mereka-mereka yang berjaya dan beroleh kejayaan, sebenarnya mereka telah pun memprogramkan di minda mereka dan mempunyai kepercayaan yang utuh yang mereka akan beroleh kekayaan dan kebebasan kewangan, SEBELUM mereka mencapainya. Ini bermakna, pada mereka-mereka yang inginkan kebebasan kewangan perlu memprogramkan di minda dan mentaliti mereka akan kejayaan mereka SEKARANG ini. Jangan lengah-lengah lagi.

Mulai hari ini, tukarkan kemiskinan kepada KEKAYAAN dengan cara menukarkan dan melatih minda kita untuk beroleh KEKAYAAN.

Macam mana nak buat tu ? Tungguuuuu !

Teruskan membaca blog ini setiap hari.

Salam semua.

Apabila sesuatu malapetaka berlaku keatas diri kita, seperti gaji tak naik-naik, bonus tak dapat, apasal orang lain naik pangkat – bukan kita, kenapakah gagal dalam kursus yang di ambil di kolej/universiti, bisnes gagal, perkahwinan gagal, dll, pernahkah kita bertanya pada diri sendiri, adakah salah kita ?? Kalau ada yang berbuat begitu, baguslah. Lazimnya kita menyalahkan orang/benda lain.

Sekarang, tanya betul-betul pada diri sendiri – adakah saya betul-betul kenal diri saya ? Apakah sifat positif yang ada ? Apa sifat negatif yang ada ? Apakah potensi yang ada pada diri saya ? Bagaimanakah saya boleh aplikasikan kekuatan saya untuk mencapai 100% potensi diri ?

Kalau pembaca budiman boleh menjawab semua soalan itu, alhamdulillah. Memang bagus. Minta pula orang lain komen tentang anda secara ikhlas. Adakah sama ? Kalau sama baguslah. Kalau tak sama, you are in trouble.

8 tahun lepas, saya tanya diri saya adakah betul-betul saya kenal diri ini. Malangnya, saya tak jawab dengan betul bila compare dengan komen orang lain. Di situlah titik mulanya saya mencari siapa diri saya yang sebenarnya.

Tuan-tuan dan puan-puan yang budiman, jika anda ingin mengenali diri anda dengan lebih lanjut, hadirilah workshop kami pada bulan Oktober depan. Lokasinya adalah di Penang, Ipoh, Kuala Lumpur, Johor Bahru, Kuantan, Kuala Terengganu dan Kota Bharu. Insyallah, selepas menghadiri workshop kami, anda akan lebih mengenali diri anda sendiri, keluarga dan rakan taulan. Anda akan merasa lebih positif dengan kehidupan. Masih ada sinar yang menyingsing.

Mengenali Tarikh Lahir adalah satu ILMU yang patut ada pada diri kita untuk mencapai potensi dan impian kita dengan lebih berkesan.

Jumpa lagi esok, insyaallah. Selamat Berbuka Puasa.

Huraian untuk Azima yang hantar sms:

Nombor Asas adalah 2, Elemen adalah Air.

Dua adalah simbol untuk 2 perkara, 2 situasi, 2 benda dan 2 pilihan dimana anda perlu membuat keputusan salah satu daripadanya.

Anda mempunyai kebijaksanaan dengan idea yang bernas, tetapi tidak mempercayai kebolehan diri sendiri. Anda adalah ’follower’, pembantu yang bagus, kawan yang ideal, pengikut yang baik dan pekerja yang bagus. Seorang yang penyayang, pemaaf dan lembut hati membuatkan anda adalah teman yang sempurna.

Dua perkara yang membuatkan anda mudah mencapai apa yang anda inginkan adalah dengan cara diplomasi dan kebijaksanaan. Kunci kejayaan anda adalah bekerjasama dengan orang lain yang memberikan anda halatuju dan arahan.

Yang tak bestnya adalah anda tidak mempercayai kebolehan sendiri. Sukar untuk membuat keputusan yang muktamad dan mudah ”confuse” untuk membuat keputusan. Disebabkan anda lembut hati, anda tidak tahu mengatakan “tidak” kepada orang lain. Anda juga mudah dipengaruhi oleh orang lain.

Analisa Kombinasi Pola Nombor Dalam Piramid Nombor:

393 – Cepat mendapat kejayaan, tapi tak bertahan lama

573 – Mudah bergaul dengan orang atas dan orang kenamaan

966 – Mudah untung, bagus jadi usahawan

235 – Beremosi, mudah terusik dan baran

Saya tak cerita pasal kekayaan dan wang yang u ada. Memang interesting. Hadirilah workshop kami untuk memahami lebih lanjut.

Terimakasih

Mungkin pembaca-pembaca semua terfikir mengapa mesti menghadiri siri workshop Rahsia Tarikh Lahir (RTL) yang kami adakan di seluruh Semenanjung Malaysia dan Singapura

Inilah sebab-sebabnya:

1) Untuk menganalisa kekuatan, kelemahan, ancaman dan peluang-peluang yang terserlah untuk diri anda, suami/isteri, anak-anak, kekasih, rakan-rakan sekerja, boss dan client/pelanggan anda.

2) Mempelajari strategi-strategi untuk meningkatkan kerjaya, menambahkan pendapatan, meningkatkan jualan/perniagaan, menambahbaik hubungan sesama keluarga, rakan kerja, rakan kongsi, sahabat-sahabat dan orang-orang di sekeliling kita.

3) Mengkaji dan menilai mengapa kita gagal dalam sesuatu perniagaan, pekerjaan, pelajaran dan perhubungan kita, samada suami-isteri atau pasangan kekasih.

4) Membuka pintu Kejayaan, Kekayaan, Kesihatan dan Kebahagiaan untuk kita dan keluarga kita.

TUNGGU APA LAGI ?? BOOK TEMPAT ANDA SEKARANG UNTUK WORKSHOP ASAS RAHSIA TARIKH LAHIR.!

Bagaimana caranya ?

1) Depositkan bayaran sebanyak RM 150 (sehingga 30 Sept sahaja, selepas tu kena bayar RM 180) ke akaun Maybank – 114011416553 (Rozzani Baharuddin).

2) SMS ke 012-3758489. Sertakan nama penuh anda, nombor IC baru, handphone, tarikh dan masa bank-in dan lokasi workshop.

3) Ataupun email ke mytarikhlahir@gmail.com, butiran di atas.