Assalamualaikum dan Salam Sejahtera.

Para-para pembaca yang budiman. Terimakasih kerana masih bersama saya. Saya doakan agar tuan-tuan dan puan-puan sekelian sentiasa berada di dalam keadaan sihat wal’afiat, murah rezeki dan perniagaan yang berkembang pesat.

Bengkel Rahsia Tarikh Lahir diteruskan lagi, setelah berhenti selama 45 hari. Tetapi, dukacita saya ingin maklumkan bahawa ini berkemungkinan Bengkel RTL yang terakhir saya untuk tahun 2009.

Ilmu-ilmu yang akan dikongsikan adalah:

1) Mengenali Kekuatan dan Kelemahan Diri
2) Mengenali Potensi Diri
3) Kombinasi 2 Nombor & 3 Nombor
4) Memahami Kerjaya Yang Paling Sesuai
5) Memahami Perniagaan Yang Paling Sesuai
6) Strategi Warna
7) Strategi Arah Kekayaan & Kejayaan
8) Potensi Anda di tahun 2010 (modul baru).

PERCUMA:
Buku Tulisan Saya bertajuk “Bongkar Misteri Tarikh Lahir Anda”.

Tarikh : 1 hb November 2009

Lokasi : Desa Melawati, Kuala Lumpur

Masa : 9.30 pg ke 4.30 ptg

Kos Anda : RM 150.

Cara nak booking, sila sms BTL, nama, nombor telefon, tarikh lahir ke 012 3758489.
Anda akan diberikan cara-cara untuk booking tempat.

Tempat adalah terhad untuk 25 orang sahaja.

Setakat ini sahaja untuk kali ini.

Jumpa lagi.