Salam kembali. Okay, saya mulakan analisa PERCUMA kembali.

Kod Asas adalah 4 :

Individu yang suka belajar, tekun bekerja, mampu bersabar dan sentiasa mempunyai perancangan. Berbakat seni dan selalu berjaya dalam peperiksaan. Seorang yang boleh dipercayai dan mudah menyesuaikan diri dengan masyarakat. Mudah bersimpati dan berkarisma. Peramah, suka mengembara dan memiliki suatu kehidupan yang sentiasa ceria. Mudah bangkit dari sesuatu kegagalan. Cuma, anda suka memandam rasa. Susah untuk anda meluahkan perasaan yang terpendam.

Dalam kombinasi 3 nombor ada menyatakan jika anda berniaga, elok berniaga sendirian ataupun buka syarikat enterprise. Anda juga bagus pada suara. Memang salesman.

Dan banyak lagi analisa yang boleh saya berikan berdasarkan rahsia tarikh lahir anda. Boleh dapatkannya melalui ebuku saya di http://www.mytarikhlahir.com atau jumpa saya dibengkel tarikh lahir. Boleh buat pendaftaran anda di sini : http://www.bengkeltarikhlahir.com

Sesiapa yang memerlukan kaunseling sila hubungi saya. Ingin saya tegaskan bahawa, hanya kita yang boelh mengubah diri kita, bukannya orang lain. Kalau kita nak mengubah orang lain pun, kita kena ubah diri sendiri dahulu. Semuanya terpulang pada kita.