Salam dan berjumpa lagi.

Hari ini, saya melancarkan Program Jutawan Senyap 2012. Alhamdulillah, respon yang saya terima adalah dari seluruh Malaysia. Sudahpun melebihi 150 orang dari pelbagai peringkat kehidupan. Dari Orang Kurang Upaya (OKU), pegawai-pegawai kerajaan, dan para-para usahawan.

Insyaallah, dengan ilmu dan pengetahuan yang saya miliki, saya akan dapat membantu dan memandu anda mencapai matlamat kehidupan masing-masing pada tahun 2012 nanti, iaitu 3 tahun dari sekarang.

Program ini sama sekali BUKAN dan TIDAK melibatkan kepada program – program jana wang seperti Pelaburan Internet, Multilevel Marketing (MLM), Sistem Piramid atau Skim Ponzi, Sistem Sumbang Ikhlas / Derma, Money Game, Forex, Kutu Internet, Program Ihsan Sesama Insan, Paid To Read Emails, High Yield Investment Program (HYIP), Randomizer, Autodownline, Forced Matrix dan lain – lain bentuk jana wang berunsurkan “skim cepat kaya”.

Sila hubungi saya untuk sebarang persoalan. Website sedang disediakan. Insyaallah, akan beroperasi sebelum akhir bulan ini. Buat masa sekarang, sila ajukan sebarang persoalan ke jutawanrtk@gmail.com

Sekian. Jumpa anda dimercu kejayaan.