Salam Kembali.

E-Buku ‘Rahsia Tarikh Kelahiran Kini Terbongkar’ (RTKKT) sudahpun berada di pasaran Internet sejak 18-02-2009. Alhamdulillah, jualan amat-amat memberangsangkan. Ebuku PERCUMA (Lapuran Asas) juga sudah di downloadkan oleh lebih 6000 orang. Secara tidak langsung lebih 6000 orang sudahpun menerima manafaatnya. Kalau semua dari 6000 ini beli ebuku RTKKT ini memang CUNN! Tapi, takpe. Saya berkongsi ilmu yang saya ada.

Di samping tu, ramai yang hantar emel kepada saya bertanya mengapa mereka perlu membeli e-buku ini. Nak tahu apa jawapan saya:

1) Ebuku ini dapat membantu anda mengenali perkara-perkara positif, negatif dan potensi anda, perniagaan yang sesuai, dll.

2) Ebuku ini juga membantu anda untuk mempraktikkan Kuasa Matlamat dan Kuasa Minda

3) EBuku ini juga membantu anda untuk melakukan Ibadah Harian pembuka rezeki, insyaallah.

4) Dalam salesletter saya ( website http://www.mytarikhlahir.com ), anda mengetahui apa ilmu yang saya berikan. Tidak seperti kebanyakan iklan seminar/workshop yang banyak terdapat di akhbar yang tidak menyatakan modul-modul mereka, tetapi u kena bayar beratus-ratus RM.

5) Dari survey yang saya buat, lebih 50% pembeli-pembeli ebuku saya pernah mengikuti seminar Rahsia Tarikh Lahir (membayar ratusan dan ribuan RM) yang diadakan oleh orang lain. Bagi saya, kalau dah bayar ratusan dan ribuan RM mesti puashati. Tetapi, dari feedback yang saya terima, sebenarnya bukan begitu. Masih jugak nak beli ebuku. Klik di laman web Rahsia Tarikh Kelahiran ini untuk membaca testimoni yang ada.

Dan pelbagai sebab yang boleh saya berikan.

Jadi, terpulanglah pada anda untuk membuat keputusan. Bagi saya, ilmu ini WAJIB ada pada anda semua untuk sebuah kehidupan yang membahagiakan. Bukan saja pada anda, tetapi pada anak-anak, suami/isteri, adik beradik, dan sahabat anda. Tidak rugi untuk membayar RM 80 untuk ilmu ini yang telah BERJAYA merubah kehidupan ramai orang.

Samada nak pergi seminar/bengkel/workshop (harga ribuan dan ratusan RM) atau nak beli ebuku, itu keputusan anda. Ilmu yang diterima lebih kurang sama. Cuma saya tak glamour la sebab gambar tak masuk suratkhabar.

Bukan senang nak senang. Kita bertanggungjawab atas setiap keputusan yang kita buat. Juga, kita bertanggungjawab atas keadaan kehidupan kita.

Jadi, buatlah keputusan hari ini untuk membeli ebuku ini sementara stok masih ada. Saya ada target jualan saya. Tercapai sahaja target tersebut, ebuku ini tidak akan dijual lagi, melainkan atas sebab-sebab tersendiri. Mungkin harga akan menjadi lebih tinggi.

Sekian. Jumpa lagi.