Salam sejahtera. Berjumpa lagi kita di blog ini.

Bersama-sama ini saya kongsikan testimoni-testimoni mereka yang telah hadir di Bengkel yang saya anjurkan:

Dari En Suleiman Saaid – Subang Jaya:

“Program yang menambah ilmu tentang kekuatan dan kelemahan diri dan berpotensi untuk memahami orang lain dan memudahkan kita berurusan dengan orang lain. Syabas”

Dari Mohd Safian Hassan – Kota Damansara:

“Sebuah bengkel yang sangat praktikal. Segala persoalan dapat jawapan yang sangat memuaskan. Penyampai adalah seorang yang sangat ‘friendly’ dan tidak lokek ilmu. Sikap itulah yang menyebabkan bengkel ini berjaya”.

Dari Muhd Shahrazi Supian – Serdang:

“Satu pendedahan yang di luar jangkaan mengenai diri dan kenalan kita. Pendedahan hanya melalui tarikh lahir kita dan mampu mengetahui segala kelemahan dan kekuatan kita. Menakjubkan…. Kini saya sudahpun mengetahui segala-galanya tentang diri saya dan orang sekeliling. Saya juga sudah nampak masa depan saya. Terimakasih, Bang.”

Saya menghadkan hanya 30 peserta untuk setiap bengkel. Ini saya lakukan agar semua peserta memahami apa yang diajarkan dan mempunyai peluang berinteraksi dan tidak malu untuk bertanya. Dari feedback yang saya terima, dalam 50% peserta yang mengikuti seminar/workshop yang mempunyai lebih 50 peserta ke atas, akan menyesal membayar harga kos yang tinggi, kerana tidak memiliki peluang bertanya ataupun malu bertanya ataupun penceramah acuh tak acuh menjawab pertanyaan mereka ataupun tidak faham. Jadi fikir-fikirkan lah.

Fahamilah dan ubahlah diri kita dahulu sebelum kita mengubah orang lain. Kini anda memiliki peluang untuk mendapatkan ilmu ini dengan harga yang lebih murah dari workshop/ceramah yang ditawarkan di luar sana. Keadaan sekarang memerlukan banyak motivasi dan ilmu untuk memahami diri kita dan orang-orang disekeliling kita.

Ada 3 cara untuk anda menghadiri bengkel ini:

1) SMS ke 013-3234366. Sertakan nama penuh, lokasi pilihan, emel dan tarikh lahir

2) Emel ke bengkelrtk@gmail.com. Sertakan nama penuh, lokasi pilihan, nombor telefon dan tarikh lahir.

3) Sila lawat website http://www.bengkeltarikhlahir.com dan penuhkan borang pendaftaran

Jumpa lagi, insyaallah