Salam Sejahtera. Saya doakan agar kita semua berada didalam keadaan yang baik dan sihat tubuh badan. Untuk pengetahuan semua, pada hari Sabtu yang lepas, saya telah memulakan Bengkel Motivasi 3R – Rahsia Tarikh Lahir, Rahsia Kuasa Minda dan Rahsia Kuasa Matlamat.

Alhamdulillah, feedback dari peserta-peserta amat-amatlah positif. Salah seorang dari mereka menyatakan ” Dalam masa 4 jam ini, Ilmu yang abang berikan ini amat mudah difahami dan melebihi daripada ilmu yang saya dapat dari menghadiri workshop/bengkel yang dianjurkan oleh orang lain yang berharga ribuan RM “.

Pada 28hb Jun ini, saya akan mengadakan Bengkel ini sekali lagi.
Lokasinya adalah di Wangsa Melawati, Kuala Lumpur.
Harga adalah RM 150.
Diskaun RM 50 tuk pembeli-pembeli Pakej Lengkap Rahsia Tarikh Kelahiran.
Juga, sy akan berikan tips penggunaan Getaran Warna dan Arah Kejayaan & Kekayaan, sebagai salah satu strategi kejayaan anda.
Jika anda berminat, sila emelkan nama penuh, alamat, nombor telefon, lokasi bengkel yang anda ingin sertai dan tarikh lahir anda ke bengkelrtk@gmail.com atau krewrtk@gmail.com.

Tak perlu bayar sekarang. Bayaran akan di’collect’ sebelum bengkel bermula.

Selepas KL, bengkel saya akan ke Johor Bahru, Alor Setar, Penang, Kangar, Kuantan, Ipoh, Brunei, dll.
Jika berminat untuk memiliki Panduan Lengkap Rahsia Tarikh Kelahiran, sila dapatkannya di http://www.misteritarikhlahir.com.
Selamat Berjaya.

Terimakasih