Salam semua.

Mentye saya, Catzer akan mengadakan “Bengkel Membina Laman Web Jualan dan Blog” seperti berikut:

Tarikh : 13hb Jun 2009 (Sabtu)

Masa : 8 pagi – 5 petang

Lokasi : Kuala Lumpur

Pada yang berminat, anda boleh membuat pendaftaran di SINI

Yang Paling BEST #1 : “Komputer DiSediakan”. Anda hanya perlu bawa diri anda dan buku nota sahaja.

Yang Paling BEST #2 : Berakhirnya bengkel ini, anda akan memiliki Website Sendiri Yang Sudah Siap dan Sedia untuk di gunakan dan dilaung-laungkan pada kawan-kawan.

Yang Paling BEST #3 : Anda akan diberikan Bonus-Bonus PERCUMA bernilai melebihi RM 500.00

Yang Paling BEST SEKALI:

Saya akan berikan anda PERCUMA Pakej Lengkap RTK yang kini adalah E-Buku Motivasi Bahasa Melayu No. 1 di Internet. Ini kerana saya mahukan anda memiliki website sendiri dan memasarkan produk anda kepada lebih 10 juta rakyat Malaysia dan lebih 300 juta rakyat dunia yang memahami Bahasa Melayu. Serta menjadi JUTAWAN INTERNET dalam masa 3 tahun dari sekarang.

Yang Paling BEST, BEST SEKALI:

Anda akan berjumpa saya In-Person untuk diberikan Pakej Lengkap RTK dalam bentuk CD. Anda boleh berbincang dengan saya mengenai potensi perniagaan anda dan strategi-strategi yang perlu anda buat untuk BERJAYA dan KAYA RAYA. Insyaallah saya akan menghadiri bengkel ini dan kita boleh berbincang mengenai panduan kekayaan anda

Amacam, best tak ? Bagaimana ingin mendaftar? Mudah sahaja.

Klik ke website berikut dan buat pendaftaran hari ini juga:

Bengkel Laman Web Jualan dan Blog

Offer ini akan berakhir pada hari Khamis, 11 hb Jun 2009 untuk memudahkan Catzer menyediakan bilik seminar dan menyediakan domain & hosting.