Atas permintaan ramai pembeli dan kawan-kawan, saya akan mengadakan Bengkel pertama saya di Kuala Lumpur pada 25hb April ini, insyaallah.

Saya akan berkongsi pengetahuan dan pengalaman di dalam ilmu rahsiatarikhlahir, rahsia kuasa matlamat dan kita juga akan mengajar membuat business plan kekayaan ataupun pelan tindakan kejayaan. Bagi saya, tak cukup untuk memberikan ilmu rahsia tarikh lahir sahaja tanpa berkongsi pengalaman membuat dan melaksanakan pelan kejayaan. Banyak workshop/seminar hanya memberikan teori tetapi tidak memberikan pelan perlaksanaan. Lain bagi saya, dimana saya akan berkongsi ilmu dan pengalaman lebih 15 tahun di dunia korporat untuk membantu peserta bengkel merealisasikan impian dan matlamat mereka.

Untuk booking tempat di bengkel itu nanti, sila klik di SINI

Banyak bonus-bonus PERCUMA menanti anda bila anda menghadiri bengkel itu nanti.

Jumpa di sana !