Salam semua.

Apa khabar? Masa cuti-cuti sekolah ini, dampingilah anak-anak anda. Luangkan masa untuk mereka. Anak-anak adalah harta yang tiada nilainya. Salah satu dari perkara yang dapat membantu kita di alam barzakh nanti adalah “Doa anak yang soleh”. Berikanlah didikan yang sempurna untuk mereka. Didikan ilmu dunia dan ilmu akhirat.

Kalau ingin mengetahui perangai mereka dengan lebih lanjut serta jika ingin mengetahui apakah karier/perniagaan yang sesuai untuk anak-anak anda, dapatkanlah “Pakej Lengkap RTK” yang saya tawarkan.

Contohnya anak saya yang bongsu. Dia ni memang lasak. Berlari ke sana-ke mari. Kacau sana sini. Menyepahkan barang-barang. Kalau kat Giant/Carrefour tu jangan cakaplah. Pening mak dia menjaganya.

So, apa saya kena buat? Dalam ebuku “Kod Jutawan Terbongkar” (anda dapat PERCUMA jika anda beli Pakej Lengkap), ada saya nyatakan kombinasi-kombinasi potensi/kelakuan setiap orang. Kat situ terserlahlah mengapa anak bongsu saya begitu. Jadi, tak perlu marah-marah, cuma follow je dia.

Jumpa lagi.