Salam kembali.

Sejak di promosi hari Rabu lepas (25-02-2009), pakej lengkap RTK ini sudah terjual sebanyak 80 pakej. Ini merupakan closed promosi sebab saya hanya promote kepada blog ini, database emel saya dan satu forum.

Mulai Isnin depan, saya akan mengadakan promosi besar-besaran secara off-line dan on-line. Saya pasti, baki 120 pakej berharga RM 80 ini akan habis dalam masa tak sampai 2 minggu, sebelum saya naikkan harga ke RM 100.

Jadi, rebutlah peluang diskaun RM 20 ini sebelum Isnin depan.

Apa yang anda akan dapat melalui pakej ini adalah:

1) Panduan Lengkap RTK

2) eBuku “Kod Jutawan Anda Terbongkar”

3) Strategi Kekayaan (Rahsia Matlamat, Rahsia Minda & Ibadat Meningkatkan Rezeki)

4) Software Asas Pengiraan Tarikh Lahir

Insyaallah, setelah membaca Pakej ini, anda telah berada di lebuhraya menuju Kejayaan & Kekayaan.

Dapatkannya di sini :  Pakej Lengkap RTK

Salam hormat. Jumpa lgi.