Salam. Apa khabar?

Selain menulis mengenai rahsia-rahsia tarikh lahir di blog ini, saya juga akan berkongsi dengan pembaca-pembaca sekelian mengenai rahsia minda,rahsia matlamat, kewangan dan peluang-peluang Internet yang telah saya praktikkan dan berjaya.

Berbalik kepada persoalan kita “Memang Betul ke RahsiaTarikh Lahir (RTL) Boleh Membantu Kehidupan?”. Fungsi UTAMA kita mengetahui RTL ini adalah untuk memahami diri kita dan potensi yang kita ada. Dengan ilmu ini, kita dapat membuat strategi-strategi untuk mencapai kejayaan dan kekayaan.

Dari pengalaman saya dan kawan-kawan saya yang lain selama ini, sebenarnya kita sendiri boleh menentukan kejayaan & kekayaan kita. Tetapi bukannya sekelip mata. Kena ada perancangan, usaha, berdoa dan tawakal. Kalau takde yang 4 ini, memang agak susahlah. 4 perkara itulah yang telah saya praktikkan semenjak tahun2005 lagi, dimana saya telah disedarkan untuk membuat tindakan demi kejayaan dan kekayaan kehidupan saya dan keluarga.

Insyaallah, matlamat saya untuk menjadi Jutawan akan dapat dicapai pada tahun 2010. Saya buat perancangan 5tahun saya pada 2005. Apa maksud Jutawan ni? Mungkin ada yang bertanya. Bagi saya,Jutawan ini adalah mereka-mereka ini yang boleh menulis cek peribadi sebanyak RM 1 juta, tanpa was-was.

Berbalik kepada anda. Adakah sudah mencapai matlamat kehidupan anda? Atau masih tercari-cari kejayaan? Masih kais pagi, makan pagi,kais petang, makan petang? Masih mempunyai masalah dengan mertua dan ipar duai?Masih tak tahu apa nak buat dengan kehidupan anda? Masih mempunyai masalah dengan suami/isteri? Masih tak tahu nak ambil apa di universiti?

Untuk pengetahuan anda, jawapan-jawapan pada persoalan diatas, ada didalam ebuku “Rahsis Misteri Kelahiran” yang anda boleh beli di http://www.mytarikhlahir.com. Kaedah metafizik yang digunakan telah berumur beribu-beribu tahun. Anda pernah kenal “ilmu falak”, yang digunakan untuk menentukan tarikh permulaan puasa dan raya? Ianyajuga adalah berdasarkan tarikh.

Jalan mudah untuk memulakan perniagaan Internet ada di: http://www.kodjutawan.com

Ataupun di http://www.truewealthcreation.com

Terimakasih dan jumpa lagi.

Abanglong