Kita sudahpun menghidupkan enjin kereta dengan menetapkan matlamat kita. Kita sudahpun menetapkan matlamat tahun 2009. Pada yang belum, sila buat SEKARANG.

Kini, kita pergi kepada Analisa Peribadi. Saya andaikan analisa peribadi ini sebagai penunjuk arah mana yang nak kita gunakan dan lebuhraya mana yang nak kita tempuh. Kita boleh ambil lebuhraya ataupun jalan tanah merah. Terpulanglah pada diri kita nak ambil yang mana.

Jika anda inginkan analisa peribadi yang lebih mendalam serta mengetahui perniagaan atau kerjaya yang PALING SESUAI dengan anda, sila dapatkannya di website ini : http://www.mytarikhlahir.com. E-buku bertajuk “Misteri Tarikh Kelahiran Kini Terbongkar” ini adalah berdasarkan ilmu yang ada dan pengalaman yang saya alami selama ini. Berlandaskan ilmu inilah, saya terus menongkah arus ,menempuh badai untuk merealisaikan impian 2010 saya.

Menerusi ebuku ini, anda akan mengetahui peribadi anda, keluarga anda, sahabat handai anda dan mereka-mereka yang berada di sekeliling anda, samada penyokong ataupun musuh anda. Anda boleh membuat SWOT Analysis mengenai diri anda selepas ini. S = Strength (Kekuatan), W = Weaknesses (Kelemahan), O = Opportunity (Peluang Yang Ada) dan Threat (Ancaman Yang Bakal Anda Hadapi). Anda juga akan mengetahui asas-asas Kuasa Minda dan Amalan Ibadah seharian yang banyak membantu merealisasikan matlamat kehidupan.

Harga jualan ebuku ini memang rendah berbanding dengan kos-kos yang saya telah keluarkan menghadiri seminar dan membeli buku-buku tentang ilmu ini. Dahulu, saya menghabiskan ribuan ringgit untuk menghadiri seminar dan buku-buku karya Azizi Ali, Robert Kiyosaki, Edward de Bono, Anthony Robbins, dll.

Ianya masih lagi rendah berbanding kos-kos seminar dan buku yang ada dipasaran sekarang. Jika ingin menghadiri seminar, anda kena bayar melebihi RM 500. Jika ingin buku-buku sahaja, anda kena korbankan dalam melebihi RM 200. Terpulanglah pada anda.