Something to share.

Pagi tadi, saya mendapat phone call dari salah seorang pembeli e-buku Rahsia Tarikh Lahir – Untuk Kebahagiaan, Kekayaan dan Kecemerlangan Hidup.

Setelah membacanya, beliau terus menelefon saya mengucapkan tahniah kerana huraian dan analisa yang diberikan adalah 98% tepat. Jadi, beliau berazam untuk mengaplikasikan strategi-strategi yang diberi untuk mencapai kejayaan dan kekayaan hidup.

Selain dari itu, feedback-feedback lain mengatakan ketepatan analisa adalah dari 85% ke 95%.

Dalam ebuku tu bukan sahaja anda boleh mengetahui karektor, tetapi juga menyarankan industri mana yang anda patut bekerja dan perniagaan yang macam mana yang patut anda jalankan.

Macam saya, kepakaran saya adalah dalam bidang telekomunikasi dan IT. Tetapi, bila saya memahami kaedah RTL ini, saya berniaga dalam bidang percetakan dan pendidikan. Alhamdulillah, rezeki datang menggolek. Oleh itu, saya terpanggil untuk menulis dan menjual ebuku ini.

Saya menganjurkan kepada anda semua dan diri saya, untuk berhijrah dari keadaan kehidupan sekarang kepada yang lebih baik. eBuku saya ini adalah guide untuk anda semua, insyaallah.

Jumpa lagi.