Semalam saya ada menulis tentang workshop Mengenali Diri Melalui Rahsia Tarikh Lahir (RTL) yang akan diadakan sepanjang bulan Oktober ini.

– Harganya adalah RM 180.

– Ambil masa setengah hari dari 8.30 pg ke 1 petang.

– Speaker : En. Azizan Osman, mentor saya.

– Apa yang akan dipelajari termasuklah sejarah kaedah sains metafizik, kaedah asas pengiraan, huraian terperinci karektor anda, hubungan elemen dengan kerjaya atau perniagaan dan strategi elemen dengan warna.

Pergi, jangan tak pergi. Dulu masa saya mula mempelajarinya, saya membayar ribuan ringgit. Jadi, untuk anda membayar rm 180 ini memang berbaloi dan anda tidak akan merasa rugi. Dengan RM 180 ini, anda mungkin akan mendapat hasil beribu-ribu peratus, bila anda mem”praktik”kan apa yang di ajar.

Jika anda mempunyai masalah membayar RM 180, ada diskaun untuk anda. Untuk keterangan lanjut, sms saya hari ini juga ke 012-3758489

Terimakasih.