Mungkin pembaca-pembaca semua terfikir mengapa mesti menghadiri siri workshop Rahsia Tarikh Lahir (RTL) yang kami adakan di seluruh Semenanjung Malaysia dan Singapura

Inilah sebab-sebabnya:

1) Untuk menganalisa kekuatan, kelemahan, ancaman dan peluang-peluang yang terserlah untuk diri anda, suami/isteri, anak-anak, kekasih, rakan-rakan sekerja, boss dan client/pelanggan anda.

2) Mempelajari strategi-strategi untuk meningkatkan kerjaya, menambahkan pendapatan, meningkatkan jualan/perniagaan, menambahbaik hubungan sesama keluarga, rakan kerja, rakan kongsi, sahabat-sahabat dan orang-orang di sekeliling kita.

3) Mengkaji dan menilai mengapa kita gagal dalam sesuatu perniagaan, pekerjaan, pelajaran dan perhubungan kita, samada suami-isteri atau pasangan kekasih.

4) Membuka pintu Kejayaan, Kekayaan, Kesihatan dan Kebahagiaan untuk kita dan keluarga kita.

TUNGGU APA LAGI ?? BOOK TEMPAT ANDA SEKARANG UNTUK WORKSHOP ASAS RAHSIA TARIKH LAHIR.!

Bagaimana caranya ?

1) Depositkan bayaran sebanyak RM 150 (sehingga 30 Sept sahaja, selepas tu kena bayar RM 180) ke akaun Maybank – 114011416553 (Rozzani Baharuddin).

2) SMS ke 012-3758489. Sertakan nama penuh anda, nombor IC baru, handphone, tarikh dan masa bank-in dan lokasi workshop.

3) Ataupun email ke mytarikhlahir@gmail.com, butiran di atas.